zaterdag 29 oktober 2016

HERFSTVAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!

JOEPIE!!!!!Afbeeldingsresultaat voor herfstvakantie

Eindelijk geen huiswerk meer. Niet dat ik dat niet tof vind, maar af en toe mag er ook eens vakantie zijn!!!! Ik heb al zoveel gepland dat ik denk dat 1 week niet genoeg is!!!!! Maar wat ik ga doen vertel ik een andere keer. Mijn vriendin geeft alvast een verjaardagsfeestje. We gaan voor Halloween aan de deuren.

TIP: Je moet het zeker ook doen. Hier zijn de stappen hoe je eraan moet beginnen

1) Verkleed je in iets griezeligs, en schmink je een beetje
2) Maak zelf een liedje dat gaat dat je snoep en geld wil, en dat het Halloween is
3) Zorg dat je iets hebt voor het geld en de snoep
4) Ga nu langs de huizen je bent er klaar voor!!!!

SUCCES!!!

Winter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten